Livstecken

HEJ BLOGGIS! 
Har faktiskt flyttat nu, till fina hegdehaugsveien. Väntar mest, på att få jobbnapp, på Johanna, på att få en soffa och ett köksbord och på att kanske känna mig lite hemma här. Men annars har jag på en vecka typ:
Åkt med flyttryggan genom landet(tack igen bästa Frida och Emilia för ert agerande som chafförer). Hade myror i brallan lagom tills att vi kommit till Hallstahammar ungefär...
Varit snygg i bilen. Bildtext egentligen överflödig.
Matchat min tur-enhörning med nagellacket, OBS viktigt att göra sånt
Instagram:at från en värmländsk skog tillsammans med en trähäst och en träthea.
Sovit gott med Unior. Så jävla söta!!!11
Förlorade ägg till frukost
Varit extra klant-spillig, även för att vara mig. Förlorade ägget tillexempel, samt råkat hälla nagellack i sängen. Och hur många som helst mindre permanenta fläckar(mest på mig själv)
Ett annat nagellack på ögonlocket. WHAT UP liksom?
Spegelstund i hissen innan jobbjakt. 
Samt varit sjukt vilsna i en jävla förort/industriområde......
 
Nog med livstecken så, TJINGELING
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Fint ned livstecken!! Mer sånt tack

2012-10-13 @ 21:36:03
URL: http://ffialicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0