holy moley, me-oh-my

Bianca visiterade ostlo i helgen, det resulterar liksom bara ibra saker: glädje för hon ären av de bättre människorna på planeten, finakristina&blankabianca-häng, alkoholförtäring och danz, loppande och golvfika. Dock har gårdagens kvällsäventyr gjort att jag mått så överjävligt svindåligt idag! Bra jobbat att jag faktiskt lyckades ta mig utanför ytterdörren. Har belönat mig själv med sänghäng med täcket över huvudet sen jag kom hem.
En spegelbordsbild och ett adiós! 
 
Ett PS: Johanna har kommit med flyttryggan också, familjen är komplett!!!

Kommentarer
Postat av: Antikman

fina!!! kan du inte lägga ut bilder på er lägenhet? OSV, är nyfiken <33

Svar: jag skall!! är ju aningens tomt fortfarande men allt för apan som mitt ordspråk lyder
saganomnellie.blogg.se

2012-10-23 @ 23:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0