14 octopus 2012

Jag har haft en sån sjukt produktiv dag idag, en sån där man hinner med så mycket viktigt och känner sig duktig. SKOJA låg i sängen iklädd morgonrock hela jävla dagen och kollade på guilty pleasure-one tree hill från allra första början(åt både frukost och lunch i sängen), tills jag borstade tänderna och satte på mig en tshirt. Fast sen la jag mig där igen ända tills soluret slog sex, då tog jag faktiskt en dusch och satte på mig riktiga kläder. Vandrade några hundra meter upp på denna gata i blåsregnet för att besöka Kristina, bli matad med tigerkaka, te och bli glad. Värsta gos! Nu borde jag sova för jag har en nervösmåndag framför mig imorgon, men kan nog klämma ett till litet avsnitt mvh hon som blir så sinnes besatt av serier
*slumpmässig bild på pandabäbisar som jag vill ska bo hemma hos mig*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0