Onsdagen den 28:e november 2012

Sagan om Nellie innehåller så himla mycket J. Reece och T.Hammarström alltså. Tur att jag gillar dom sjukt mycket! Sen sist har dom två tidigare nämnda jenterna varit duktiga och tränat. Under tiden låg jag i sängen, drack kaffe och kollade på jakten på det perfekta livet. Värt.
Den ständiga golvpicknicken har bjudit på potatis och purjolökssoppa med hembakt bröd och jag har haft världens skönaste/lataste helg. Morgonkaffe i sängen i flera timmar alltså.
Thea köpte gigantiska bullar(plus ett wienerbröd till efterrätt för att det var billigt) för att pigga upp mig i min novemberdvala och jag gjorde sjuk-mellis till mig själv. Apelsin och varm choklad med marshmellows blir man frisk av! 
En lördagsöl bara för att.
Och i förra veckan så fick jag en avi som sa att jag hade ett paket att hämta ut. Gick till posten och fick ett jättepaket och det visade sig att världens bästa mormor(och morfar) har postat en julklappskalender till mig!!! Tillsammans med lösgodis och ett brev. Så jävla fint alltså. Nu är jag mest pepp på att onsdag ska övergå till torsdag, för imorgon kväll sätter jag mig på en buss mot festerås. Det som är så sjukt bäst är att när jag kommer hem är min londonråtta till storasyster också där!!! Alltså pepepeppepppepepepepepeppppppp.

Kommentarer
Postat av: Vestman

vill också kunna åka hem och hänga med er båda, mitt hjärta går sönder av saknad alltså </333

2012-11-29 @ 00:36:28
Postat av: licious

alltså åhhh, denna PEPPP!!! är helt pirrig i magen <333

2012-11-29 @ 01:10:23
URL: http://www.ffialicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0