Fortsätt som ett höstlöv i vårens första flod

Hej värllllllden.
Jag borde nog ligga och snarka just nu men jag kände visst att mitt bloggbarn behöver lite uppmärksamhet. Sen sist då? Spontanåkte till sveriget i lördags för det var en sån dag som gjorde så jävla ont i hjärtat. Men jag hann med roliga saker också, som att bruncha och fika med saknade vänner. Krama min hundbästis och äta med världens bästa familj. När jag kom tillbaka till oslo gav mitt dåliga minne mig en överraskning i form av en bloc party-konsert jag hade glömt bort. En Krisfina, en öl och bra livemusik gör ju vilken regnig tisdagskväll som helst sjukt fin!
Ger bort en bild på en bäztiz iklädd kanindräkt och kräftskive-strut! Godnattkatthatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0