Kräkgrannen

Godkväll loppor små. Idag kräktes min granne. Precis när jag hade störtdykt ner i soffan med en nyskalad apelsin och kaffe efter jobbet. Det är sånt man hör när man bor i lyhörda lägenheten på hegdehaugsveien! Sen kom Thea hem och berättade glatt att hon fått en flaska vin i julegave av sitt jobb samt att de ska åka till Barcelona i mars. Jag kontrade med att jag har blivit dödad samt fått hjärnan uppäten av en zombie på mitt jobb.......... Nåväl.
Annars då? Jo tack, har tillexempel byggt klart pepparkakspalatset tillsammans med Kickan. Det tog bara mer än en vecka, tusen svordomar och många roliga misslyckande(tips: gör ej ett så stort hus att vissa delar är större än ugnen samt förva inte delarna i ett fuktigt rum om du vill att det ska vara stabilt). MEN tillslut blev det värsta fint. Laman är kungen. Lagade även varsin julekuk, helfestligt om det inte vore för att jag gick två meter ut på gatan och tappade mitt exemplar..... Men den var ju go att äta (när jag tänker på det hur kan jag äta något jag tappat på gatan utan att tänka på att det är lite äckligt? HEHE) 
Men MER då? Jo, i skrivande stund är jag jävulskt pepptaggad på min juleresa. Har bara en liten minimal arbetsdag imorgon, sen tar jag som jullov. Ferie. Latledig. Spelar ingen roll vad det heter, kul ska det bli! Och om någon undrar vad 19-åriga Nellie som har flyttat hemifrån och sådant gjort ikväll kan jag lika gärna berätta att jag lekt tysk talkshow med min 19-åriga kompis Thezon. Hur då, kanske ni tänker? Ja men, jag var då programledaren som bröt på tyska. Thea var Soria Moria, min gäst som kom från Persienn(inte Persien, utan alltså en sån ful inbyggd gardinsak). Vi diskuterade frukt, hundmord och knark ganska länge. Vem som kollade? Mamma och Wilma, tacka äppel-gudarna för facetime liksom. Men nu; enough is enough. HA DE!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

HUR MYCKET SER INTE KICKI UT SOM VECtOR PÅ BILDEN!?!?!??! JAG DÖR!! HAHAHAHA

2012-12-27 @ 23:24:33
URL: http://unvelo.devote.se
Postat av: din bror

åhhhh nellie, bara du som kan skriva så bra asså!! talkshowen, HAHAHAHAHAHAH!

2013-01-06 @ 01:39:59
URL: http://wilmawentz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0