Hemhelgen

Hade bästa hemvändarhelgen. Alltså verkligen bästa! Kände, och känner hur jag är lycklig i hjärtat och sorgligt nog var det så himla längesen det kändes så. Papi-pap hade födelsedagskalas och det var anledningen till att vi kom hem just då. Men jag hann med massa annat också och det bästa var ju att jag gjorde allt med min älskade vapendragare vid min sida. Låt oss se på lite bilder! 

Suddparty. Bra människor!
 
Kanske olagligt fina. Världens bästa lillasyster och hennes vän Josefin!
 
 
  
Wentz!
        
Pappa blev utklädd till punkare och fick karaokesjunga God save the queen. Han dissade kostymen sen och hade punkoutfiten resten av kvällen, gullot.
 
På lördagen efter ännu lite födelsedagsfirande tog jag och Fia bussen till Uppsala. Hennes min uttrycker bakisheten samt den extrema KYLAN.
Alltså, en kväll med Emelie, Bianca, mat och godis. Så froskeligt!
Skolfotografering i finsoffan. Två bilder bara för att jag inte kunde bestämma vilken som var sötast.
Såklart att det inte syns men DEN SIBIRISKA KYLAN ALLTSÅ! Jag är fan inte redo för så många minusgrader.
Fick säga hejdå till fina damerna på söndagen..
För att åka hem till Mormor som styrt upp adventsfika för släkten. Här är hon dock helt fast i quizkampen.
Morfar <3
Och finaste mamma! Resten av tiden hemma spenderades i Eskilstuna/Kvicksund. Lite tacosmiddag med en saknad Petra och sjukt efterlängtat häng med Mamma, Wilma och Fia. Vi är världens bästa familj och mitt hjärta är helt när vi är tillsammans. Sen åkte jag tillbaka till osten och blev så satans jävla råsjuk att jag legat däckad i sängen hela veckan(men börjar äntligen återvända till livet).
Kos&klem 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0